Im not that type of Girl

Jeg hadde bestemt meg for at vi måtte ha en innedag i dag, for å bli frisk fortere. Men man blir jo ikke friskere av å bare sitte inne – tvert imot! Både jeg og Lukas ble rålei av å ikke gjøre noe annet enn å leke hjemme, så i dag tok vi bila og kjørte av sted. Først gjorde vi noen småærend som å hente to pakker, handle mat, og barnesikring på Biltema. Deretter gikk turen hjeme hos søs. 

Tenkte det ville være godt for Lukas få leke litt med Ariana – og jammen gjorde det godt. Lukas lo og lo av Ariana! Ja, han gjør det fortsatt! Og de leket seg masse sammen i flere timer. Ariana har et spennende telt stående på stua, som det var plass til både meg, Lukas og Ariana i. Det er så koselig å leke med de søte små, og koselig å se at de har det så gøy sammen.

Det gjorde både godt for mammsen og LukasPrins å komme seg ut en tur, det er det ingen tvil om. Jeg er ikke den type person som liker å være hjemme dag inn og dag ut. Jeg elsker leiligheten vår, det er ikke det. Men jeg trenger litt action rundt meg, og litt variasjon.

4 kommentarer

Siste innlegg