Nye rutiner

I går hadde vi en koselig kveld med bursdagsfeiring, god mat, gaver og kvalitetstid. Lukas sovnet tidlig, og vi hadde en hyggelig  kjærestekveld. Selv om kjæresten jobbet og var på skolen på bursdagen sin, så tror jeg han hadde en veldig fin bursdag :)) 

Ballonger og gaver hører hjemme på en bursdag 🙂 

Ellers så har jeg tenkt mye, og lagt noen planer for tiden fremover. Og i det innegår det  forandringer i hverdagen! Det er to nye rutiner jeg vil begynne med, Og det er følgende:

  • Joggetur når vi står opp, før min frokost. (Nå går det mot vår og varmere tider, vi har plussgrader og det er kjempe fint å jogge ute!)
  • Vær våken når Lukas sover (jeg sover jo nesten alltid sammens med han, men jeg bør heller bruke tiden mer fornuftig)


Hva skal du i dag? 

17 kommentarer

Siste innlegg