Mitt beste joggetips

Det ble en god start med tanke på mine nye mål, for i dag pakket jeg Lukas godt ned i vogna si, tok på joggeskoene og dro på joggetur. Planen var å starte rolig, å jogge i 30 min, men jeg kom ikke hjem før etter 50 minutter. Well done, klappe meg selv på skuldra. Det føles godt å komme igang. Egentlig er jeg ikke noe fan av å jogge oppover bakker, men i dag jogget jeg opp en laang og bratt bakke også, og det er jo god trening. Og det som holder meg gående når jeg jogger er et lite tips jeg vil dele med dere, for det funker!

  • Når du kjenner du er sliten, og helst vil stoppe, se langt frem og bestem deg for et punkt du mååå løpe til, feks et skilt som er langt borte på veien. Så kan du ta pause når du har kommet frem. Og så finner du et nytt mål enda lenger frem. Slik holder jeg på, og hver gang jeg når målet mitt, vil jeg bare løpe enda lengre, fordi jeg blir så inspirert av at jeg greide målet mitt. It works! 

 Lukas synes det var sterkt lys ute, spesielt siden han var så trøtt. Han sovnet i vogna si etter 15 minutter. 


Elsker å jogge i dette landskapet! Det er så vakkert 

Liker du å jogge? 

23 kommentarer

Siste innlegg