Sometimes I surprise Myself

Først må jeg bare si at jeg er imponert over meg selv; Jeg startet nemlig dagen i dag med en joggetur, og det er 2 av to! Turen i dag var ikke like heftig som gårsdagens joggetur, men helt grei likevell. Og ikke nok med det, på kvelden dro jeg å meldte meg inn på 3T, så nå er det virkelig ingen unnskyldning. SummerBody Here I come! I tillegg har jeg vært veldig flink til å holde meg unna sukker, og tro meg: Jeg er sukkeravhengig. En dag uten sukker er en stooor seier for meg.

I dag har jeg og Lukas vært hjemme og leket, sett film, slappet av og tullet masse. På kveldingen tok vi turen til Bestemor som savnet Lukas så utrolig mye. Var koselig å være på besøk der, som alltid. Elsker huset til mamma, det er så god stemning. Der skal vi feire bursdagen til Lukas som nærmer seg med stormskritt, og i kveld skal jeg ikke gjøre annet enn å forberede til storslagen feiring. Koselig! 


 

Har du hatt en fin dag? 

19 kommentarer

Siste innlegg