Det var stas ja!

Da jeg våknet i morgest hadde jeg fått melding av pappa om han kunne komme på besøk en tur. Det er alt for lenge siden sist, så jeg og Lukas ble veldig glad da vi  fikk besøk. Lukas storkoset seg med bestefar som leket med han kjempe lenge. Det er alltid stas å få besteforeldre på besøk! Bestefar reiser til utlandet når Lukas har bursdag, så det er kjipt han ikke får vært med på bursdagsfesten.

Etter alle ærend utover dagen var både jeg og Lukas sliten, han sov i 3 timer, mens jeg gjorde husarbeid. Hadde planer om å jogge på kvelden, men det ble ikke noe av joggeturen i dag. Får heller ta det igjen i morgen. Det må nesten være lov å ta fri en dag i uken. SÅ lenge det kun blir med den ene dagen.

I morgen skal vi på laaaang trilletur sammen med søstersen og Ariana prinsessa, søskenbarnet til Lukas. Vi gleder oss! 

 


Strike a Pose. Haahahah

Hva skal du i helga? 

7 kommentarer

Siste innlegg