Man MÅ bare ha det

Tiden går utrolig fort, og nå er det bare å forberede seg til Barnehagestart. Det er jo ei stund igjen til August enda, men jeg liker å være ut i god tid. Noe man absolutt må ha til barnehagestart er Navnelapper. Det er lurt å merke alle klærne som skal være med i barnehagen ellers er det lett at de forsvinner, eller at noen tar med seg noen av din unge sine klær hjemme ved en feiltakelse.

Nå har jeg nettopp bestilt navnelapper hos DIn Merkelapp, for de har jeg hørt mye positivt om , og de kom best ut i en test jeg leste. JEg er strålende fornøyd, og fikk med både strykelapper og klistrelapper. Man kan nemlig velge hva man vil ha, og om man vil ha halve av hver. Så kan man i tillegg velge et bilde å ha ved siden av navnet. Jeg valgte en bamse, for det synes jeg så utrolig søtt ut. 

For 90 strykelapper og 90 klistrelapper koster det kun 99 kr! Det er jo kjempebillig!

 

9 kommentarer

Siste innlegg