Oh What a Day!

I dag våknet Lukas 06.30, fordi kjæresten skulle på skolen. Lukas våkner sjelden så tidlig når vekkerklokka ringer, men i dag var et unntak. Selv synes jeg det er litt i tidligste laget å starte dagen 06.30, så etter en times tid fikk jeg Lukas til å sove igjen: Og da sov vi godt begge to. Så godt at vi sov over neste alarm, og ble forsinket til dagens planer, men bare 20 minutter. 
VI skulle på besøk til søstra mi sammens med svigermor og svigersøster. De var nemlig invitert for å se hvordan leiligheten har blitt etter all oppussinga. Søstersen serverte nydelige rundstykker med godt pålegg. Lukas fikk leke seg med Ariana igjen, noe han absolutt elsker. Han ler av henne hver gang de møtes. De har jo kjent hverandre hele livet, og det er tydelig at de setter pris på hverandre.  Etter at vi hadde spist og leket, og besøket hadde dratt, skulle vi ta med babisene ut på trilletur. PLanen var å gå hele Heimdal rundt for å levere bursdagsinvitasjoner. Vi kom bare halvveis, men fikk iallefall trillet en times tid mens det endelig var litt oppholdsvær. Vi hadde flax, for det har vært snøstorm i hele dag. Det tar på kreftene å trille vogn i oppoverbakker i dypsnø! Prøv det! Det kjennes  – jeg lover!  
Senere på kvelden dro jeg hjem til mamma som skulle passe Lukas meds jeg tok med Leo på joggetur. Det var sykelig snøstorm mens vi jogget, men det var godt likevell. JOgget nesten en halvtime, og ble våt over alt pga alt for mye snø! Puh, nå er jeg passe utslitt og skal spise en seeen middag.

GOD HELG ALLE SAMMEN

10 kommentarer

Siste innlegg