Update

God Morgen alle sammen!


Jeg har vært litt dårlig på bloggfronten i helga, men jeg har så mye å gjøre at tiden ikke strekker til. På Lørdagen var vi invitert på lunsj av Johnny, fadderen til Lukas. VI dro på Egon på City Syd og bestilte e herlig salat. Lukas fikk smake rundstykke og melon, han storkoset seg. Jeg kunne ikke spise noe annet enn salat i og med at jeg skulle rett på trening etterpå.

Johnny spurte om vi har tatt med Lukas på dyrebutikken tidligere, men det har vi aldri gjort. Derfor tok vi turen innom, og gjett om det var stas!? Luaks storkoset sg, og ble facinert avbåde fuglene og fiskene. Enn at jeg aldri har tenkt på å ta han med dit tidligere. Det var utrolig gøy å se reaksjonen hans på alt det nye han fikk sett! Herlig


På Søndagen dro vi hjem til svigers en tur, og det synes jo Lukas alltid er like stas. Han koset seg og leket seg med både farmor og farfar. Vi dro hjem litt sent, så det ble en sen kveld på Lukas, men da sover han jo bare lenger dagen etterpå:)

Hva skal du i dag? 

14 kommentarer

Siste innlegg