Help me! Please!

Lukas går nå på en medisin som heter Klacid. Da vi fikk denne medisinen fikk vi beskjed om å riste den godt før bruk, men selv om jeg rister og rister så forblir den veldig kornete. Skal den være slik? Jeg ringte et apotek og spurte om dette, og da fikk jeg beskjed om at den ikke skulle være kornete, fordi miksturer ikke skal være særlig kornete. Derfor tok jeg med medisinen tilbake til et annet apotek som var nærmere der vi bor, men der sa de at den skal være slik. Mens folk jeg har pratet med sier den ikke skal være sånn!

Jeg blir så fortvilet, hvem skal man stole på? Ene apoteket sier noe, et annet apotek sier noe annet. Men uansett, apoteket jeg var på nektet å gi meg en ny medisin fordi de mente den skal være sånn. Lukas brekker seg når han får den, og jeg har lite lyst å gi den til han når jeg ikke vet om den er slik den skal?!

Noen som har mer peiling enn meg? Eller enn de på apoteket? Har du brukt denne før? Hva er din erfaring? 

4 kommentarer
    1. De jeg har sett på sykehuset og som jeg har gitt til pasienter har vært ganske rent og har blitt litt kornete etter det blir åpnet. Husk at den skal være romtemprert. Den innholder mye sukker så er derfor den blir kornete.

Siste innlegg