What a Horrible night

I natt sov jeg 2 timer!!! Sick!!! Så lite har jeg ALDRI sovet en natt før – ever! Da jeg skulle legge meg kl 22.00, våknet Lukas og var våken helt til klokken 02.00. Han var rett og slett Lys våken, (han er ikke vant til å legge seg klokka 18.00 så sikkert derfor)

Da han endelig sovnet, fikk jeg hosteanfall og store smerter. Greide ikke sove, og plutselig var klokka 4. Vekkerklokka var satt på 06.30, og Lukas våknet 30 minutter før den ringte. Det skjer ALDRI, men i dag da jeg var sikker på at han kom til å sove superlenge, ja da våknet han før klokka ringte. 

Men likevell har vi hatt en veldig fin dag i dag, vi duppet sammen 3 timer på dagen, og det hjalp virkelig. Jeg føler meg litt bedre, og Lukas har vært i strålende humør og kvikk i hele dag! Så dette går rette veien. Krysser fingrene for at natta blir like bra som dagen var.

Sikkert rimelig kjedelig å lese om hvor syk vi er – blablabla, men sånn er det når vi bare er hjemme og er syk. Det er ikke sååå mye spennende som skjer da. Har egentlig ikke tid til å være syk, men det er jo ikke noe man kan velge!


Jeg må innrømme at der er ike bare-bare å ta seg av en syk baby når man føler seg skikkelig syk selv

3 kommentarer

Siste innlegg