There is a day for everything

Endelig føler jeg meg i bedre form! Nå er jeg lei av å bare sitte syk hjemme. Jeg MÅÅÅ bare komme meg ut, dra på trening, besøke folk, og farte rundt slik jeg er vant til. Derfor har jeg bestemt at i dag er min siste “syke-dag”! Lukas er i storform han også, vi er friske og fine begge to – bortsett fra at jeg hoster litt enda. Men skittau, nok får være nok. Har ikke tid til å være syk lengre nå.

I morgen vil jeg på trening igjen. Er vell ca en uke siden sist, og det verker i kroppen fordi jeg lengter etter å trene. Kanskje jeg tar en økt i morgen, får se an hvordan natten blir! SÅ skal jeg og søstersen dra på en liten handletur, vi har nemlig fått i oppgave å lage bryllupsinvitasjoner. Spennende!! Og vi skal lage 30 stk på 7 dager. Litt stresset kan du si! 

En ting: Jeg har aldri lest bloggen til MalinelskerLucas, men var tilfeldigvis innom en tur i sta. SJOKK! Heregud for en trist historie! Fikk helt tårer i øynene jeg! Har du ikke lest bloggen anbefaler jeg å lese den før den blir “usynlig” slik at vi aldr ifår se den igjen. 

Hva har du gjort i dag? 

2 kommentarer

Siste innlegg