Di gamle røy!

Heregud! Jeg blir sint!

 I går var jeg på butikken og handlet litt småtterier. Lukas fikk sitte i handlevogna, og jeg la varene helt på enden i vogna. Plutselig tar Lukas salsaglasset jeg hadde i vogna, og løfter det opp. Jeg løper rundt vogna for å ta det i fra han, (jeg vet nemlig at han elsker å kaste ut varene fra vogna. Men dette var jo et glass og da er det krise hvis det ender på bakken) FØR jeg rekker å komme meg rund vogna, og ta det fra han, slenger han det over kanten, og  VIPS: glasset KNUSES i tusen biter på gulvet. Salsaen spruter veggimellom! Og da tenker jeg med en gang at jeg må finne noen som jobber der for å få de til å vaske opp.

SÅ er det ei gammel kjærring som ser det hele! Og plutselig sier hun med sur og grinete stemme:du må ta å rydd opp etter dæ! Heregud, du kan itj gå fra d sånn”

Da ble jeg skikkelig irritert på kjærringa! Forventer hun virkelig at jeg skal plukke opp salsaen med hendene mine, mens jeg har et lite barn i armene, og ingenting å plukke opp med?? 

Så sier jeg SURT tilbake: ” Mener du virkelig at jeg skal plukke opp dette selv? Jeg har da ingenting å plukke opp med, det skjønner du vell????

Så får jeg de sure blikkene tilbake, men kjærringa holdt iallefall kjeft. OMG!! Er det mulig å blande seg inn?!

7 kommentarer

Siste innlegg