PUUUUUH!!!!

Jeg har skrevet en LAAAANG liste over ting som må gjøres, og alt er ting som tar lang tid, og hvert punkt er små prosjekter som skal gjennomføres. Det kommer til å ta litt tid å komme seg gjennom lista, men målet er å bli ferdig så snart påsken er ferdig. Jeg liker ikke å henge etter, men sånn er det når vi blir syk, og ting ikke går som planlagt! har blandt annet en haug med mailer jeg ikke har svart på, og nå skal jeg jobbe meg gjennom dem.

I dag har jeg og Luaks bare koset oss og leket dagen lang. Han har en så herlig personlighet, og det er en glede å bruke hvert minutt sammens med han. Når han dupper på dagen så savner jeg han, herlige skatten min. har også vært ut å gått på tur i finværet. Det er sååå herlig! Elsker sol og vårvær.

På kvelden dro vi å besøkte mamma, så Luaks fikk treffe bestemor igjen. Det var like stas som alltid, og Lukas fikk så vidt smake på vaffler for første gang. Det var populært;)

Har du hatt en fin dag? Klar for helg? 

0 kommentarer

Siste innlegg