Jeg tar utfordringen

Frem til nå har vi vært utrolig heldig med påskeværet! Og i dag var det også strålende sol. Da måtte vi selvfølgelig ut på trilletur, det er jo så koselig. Godt at kjæresten har påskeferie nå,, slik at vi får litt kvalitetstid sammen 😉 Lukas lyser virkelig opp når pappan er hjemme! En som setter stooor pris på at pappsen har litt fri. Vi trillet en times tid i dag, og skal på tur i morgen også! Men da skal vi gå enda lengre (det er iallefall min plan) 



Hhhaha, vet dere hva jeg gjorde? jeg skulle prøve dette, slik som kjæresten min. Og jeg har aldri i mitt liv greid å løfte meg slik, for så å bevege meg fremover. Men da kjæresten min utfordret meg, måtte jeg bare ta utfordringen. Og så skjedde det noe veldig overraskende; Jeg greide det! Jeg løftet meg hele veien bortover, akkurat slik som han. Så stolt er det lenge siden jeg har vært! (men klumsete som jeg er; da jeg skulle hoppe ned, greide jeg å slenge leggen inni trestanga, slik at jeg fikk en diiiiger blåkul midt på leggen, og i tillegg mistet jeg HUD: Omg)

det er så vakkert i naturen når det er sol og fint vær

Liker du å gå på tur når det er påske og finvær? 

2 kommentarer

Siste innlegg