Many Plans

I går hadde jeg masse som måtte ordnes, og avtaler som måtte bookes. Når Lukas har dagduppen sin har jeg god tid til å fikse slike ting, for han sover jo alt fra 3-5 timer på dagen! Nå er det meste i boks og jeg kan ta helg med god samvittighet.

Da Lukas våknet fra dagduppen dro vi ute å leket oss, vi disset og leket i sandkassa. Lukas ELSKER virkelig å være ute, han vil ut hele tiden. Det er så bra, så herlig. Han storkoset seg, men vi kunne ikke være ute altfor lenge siden han er forkjølet og hoster mye. VIl ikke at han skal bli kaldt, og i går var det sur vind.

Senere på dagen dro vi på besøk til Søs og Ariana, like koselig som alltid. Ariana har gitar, og den var veeeldig populær! Etter noen timer dro vi sammen på CIty Syd, og da har vi en fast tradisjon: Vi MÅÅÅ innom dyrebutikken. Tipper de som jobber der er litt lei av meg nå, for vi har vært der uttallige ganger de siste ukene, hehe….

Ha en superduper helg alle sammen! I kveld skal jeg i utdrikkingslag for min kjære mamma som skal gifte seg i MAI.

2 kommentarer

Siste innlegg