Dette må bare være…..

Det er ikke alle som feirer St.hans, men jeg er veldig glad det er tradisjon her vi bor. For en stund tilbake fikk vi invitasjon i posten om at vi måtte ha med grillmat, og at vi fikk servert kaffe,kaker samt at vi fikk tilgang på mange griller på St.hans. Jeg gledet meg utrolig mye til å ta med Luaks på dette, og vi var utrolig heldig med været! 

I morgest tok jeg med Lukas ute og lekte, og vi lekte kjeeempe lenge. Han elsker å være ute, og uansett hvor lenge vi er ute å leker, blir det aldri nok. VI leket i sandkassa, kjørte traktor, hoppet på trampolina, syklet og lekte med et lekehus på plena. Hadde det kjempe koselig!!! Etter dagduppen var det duket for St.hans feiring!


Bålet var meeeegastort!!! Dette må bare være det største St.Hans bålet jeg har sett! Kjempe morro! Luaks synes også det var spennende, men det som var mer spennende var alle barna som var der. Lukas løp rundt og lekte med alle, og hadde det kjeeempe morro! En unge hoppet og lekte i en dyp søledam, og da måtte Lukas prøve ut det samme! Det var gøy ja! Buksa var gjennomvåt, og skoene like så. Andre barn satte seg ned i sølepyttene, men det var heeelt greit, for det var utrolig varm, så de måtte bare få leke seg! Lukas var også med å spilte fotball med storungene, og leket seg i sanda! Han lo og hadde det kjempe morro. 

Alex grillet fantastisk mat til oss, han er jo selveste grillmesteren! Jeg spiste meg alt for mett, og til dessert grillet vi deilige marshmallows! Lukas fikk også smake en, og synes det var godt, ikke så overraskende 🙂 


Supert oppmøte

Vi valgte å dra hjem da noen hadde vært litt for kreativ og tatt en dårlig beslutning; Nemlig å hive et gummihjul på bålet. Det falt ikke i god jord hos noen som var der, og mange valgte å dra hjem da det utviklet seg svart, kraftig røyk. Det kan ikke være bra å puste inn!

Denne dagen har vært helt fantastisk!!! Har du hatt ei fin helg?? 

2 kommentarer

Siste innlegg