I cant belive it

Enn at jeg bare har to dager igjen på jobb, så er jeg tilbake i permisjon igjen! Jeg gleder meg sykt mye, det blir godt å komme tilbake til “gamle rutiner” for en måneds tid. Det blir fantastisk å endelig få være sammen Lukas hele dagen igjen. Den mpenden jeg har jobbet har gått veldig fort, men nå blir det godt å få litt sommerferie. Håper vi får strålende sommervær i JULI, ja det er lov å håpe! 

I går var vi på foreldremøte på barnehagen. Barnehagen virker helt fantastisk, og hver dag legger de ut bilder av alle barna samt skriver litt om hva de har gjort, på en side hvor foreldrene kan logge seg inn. Det blir gøy å se hvordan dagene til barna er i barnehagen. Det er mye fokus på friluftsliv, og i tillegg får de servert alle måltidene så man slipper å ha med matpakke. (thumbs up!) Jeg tror dette kommer til å bli kjempe bra.

Hva har du gjort i dag ? 

2 kommentarer

Siste innlegg