Hos spesialisten

Tidligere i år har Lukas hatt litt problemer med ørebetennelse. Det var jo en periode han måtte ha 3 antibiotikakurer før ørebetennelsen endelig slapp taket. På grunn av dette og noe annet, fikk vi time til Nese-øre-hals spesialist. Legen vi var til er utrolig flink, og jeg har hørt mye om han tidligere. 

Undersøkelsen gikk ok, men Lukas synes det var ubehagelig. Men legen var overrasker over hvor fin han var, og det var ingen ting galt! Det var godt å høre. Jeg tok meg fri en time fra jobb slik at jeg fikk være med på legetimen, selv om pappsen har permisjon, så ville jeg være der.

Dagen på jobb gikk fort, og nå har jeg FERIE/PERMISJON; Call it whatever you want! Jeg har iallefall fri i 1 og en halv måned. Nå skal jeg og Lukas kose oss å få masse kvalitetstid sammen. I dag gikk jeg glipp av enda mer morro de gjorde da jeg var på jobb; de var nemlig på en gård og hilset på dyrene, og Lukas fikk mate kaniner. SÅ koselig! Jeg gleder meg til vi skal finne på mye gøy i sommer. Nå er jeg veldig klar for at sommerværet skal komme!


Etter jobb tok jeg med meg Lukas en liten tur på City SYd, vi handlet mat og noe småtterier. Jeg måtte bla ha noe mot hodebunnen min, for det KLØR sykt mye, og jeg er veldig tørr. KJøpte et produkt hos frisøren som jeg HÅPER virker, for denne kløen tar livet av meg snart. 

Til middag spiste vi noe sunnt og godt. ALex har blitt helt hektet på Brokkoli, så det står på menyen hver eneste dag. Håper bare han ikke blir lei tilslutt, siden vi spiser så mye brokkoli. Det er jo sååå godt!

Hva skal dere i helga? 

4 kommentarer

Siste innlegg