Aldri gjør dette

Et lite tips fra meg; Aldri legg en bleie i vaskemaskina og vask den sammens med klærne!

Det skjedde nemlig her for noen dager siden, jeg hadde tilfeldigvis slengt en bleie i vaskemaskina, og oppdaget det ikke før jeg skulle ta ut klærne. De så ikke ut, og var 100 ganger mer skitten enn da jeg puttet de til vask. Dere vet den gelen inni bleien? den var spredd over alle klærne, og satt fast slik at jeg måtte kaste alt. Heldigvis var det ikke noen fine klær, men mest hånduker.

Derfor måtte jeg og Lukas på Ikea i går, så før kl 10.30 hadde vi allerede vært på matshopping, Ikea, og kommet oss til Voll gård. I og med at Voll gård er på veien hjem fra Ikea, tok vi turen innom i finværet. Vi storkoset oss sammen, så på dyr, og utforsket området. Lukas synes det var kjempe stas.


Endelig shortsvær

ELSKER SOMMEREN, GJØR DU?

1 kommentar

Siste innlegg