Woohoooo

Jeg våknet i morgest med stemme!! Hurra!! Men desto mer jeg snakker, mer hoster jeg. Stemmer svikter i ny og ned, men jeg greier iallefall å snakke litt, og det er herlig! Her er vi iallefall på vei fremover. (eller ikke, for nå til kvelden har jeg vondt i brystet og hoster enda mer. Men lever i håpet altså) 

Siden vi har de siste krampetrekningene fra sommeren her i Trøndelag nå, med sol og god temperatur, inviterte jeg  søstersen og Ariana på tur sammen med meg og Lukas. Vi bestemte oss for å tusle rundt Haukvannet, og handlet inn niste før vi dro ut på tur. Småttisene storkoset seg og fikk gå det meste av veien selv. De byttet på å trille vogna, og hadde det veldig morsomt med å kaste stein i vannet. De fikk tilogmed vasse litt da vi kom frem til stranda. Life is good! 

Jeg var virkelig kledd for skogtur. NOT! Jeg skilte meg ut der i skogen for å si det sånn. De fleste hadde på seg behagelig treningstøy, eller turtøy. Men til mitt forsvar hadde jeg egentlig lagt andre planer for dagen, og tok turen mer som på sparket. 

Hva har du gjort i finværet i dag? 

1 kommentar

Siste innlegg