Its all about the daily magic

Hverdagsmagi!!! I dag var det superherlig vær fra morgenen av, så jeg bestemte meg for å ta med meg Lukas å jogge rundt Haukvannet. Vi pakket med drikke og smooties, og vogna så klart, og kjørte på tur. Vi var de første som kom dit i dag, siden vi startet så tidlig, men da vi skulle dra var det stappfullt av både folk og biler.

Jeg vet ikke om jogginga mi gjorde meg verre i formen, men jeg er lei av å sitte stille. Det kan ikke være sunnt. Jeg jogget to runder, med noen gåpauser, og hosteanfall pauser.  Etter treninga leket vi oss masse; Lukas fikk se på endene, kaste stein i vannet og bade. Vi storkoset oss i sola, og vR der i to timer. Det er så vakkert i finværet, helt magisk!

Etterpå var planen å dra på Vådan å se på hestene, men jeg fant ikke fram. Vi rotet oss nesten bort, og da var det bare å sette snuten hjemmover

1 kommentar

Siste innlegg