BIrthday girl

Kjære søstra mi var Birthday girl da hun var i syden 22. AUgust, og i går feiret hun dagen sammen med familien. Hun hadde invitert oss hele gjengen, og serverte MYE godt. Jeg mistet til slutt tellinga på hvor mange kakestykker jeg spiste. heheh, det sier vell sitt! Lukas storkoset seg på bursdagsfeiring og leket masse med Ariana. De er så gode venner! 

I gave fra oss fikk søs 2 sesonger av Game of Thrones, 2 smykker, et skjerf, en ring og en brødboks som hun hadde ønsket seg. Tror hun ble veldig fornøyd med alle gavene hun fikk 🙂 

Ser ikke kakene gode ut? 

5 kommentarer
    1. Bare lurte på en ting, noen spesiell grunn til at du viser mer bilder av Ariana enn Lukas? Lagt merke til det noen ganger nå. Er ingenting galt i å skjerme barna fra nettet:) men bildene av din egen sønn virker mer diskré enn bildene av tantebarnet ditt( ikke noe galt eller upassende med de bildene heller, men der er ofte hele henne synlig og tydelig)

    2. Anonym: godt spørsmål. jeg det er en grunn til dette, det er fordi jeg bryr meg veldig om å ikke ha mye bilder av Lukas ute på nett, og hvis jeg legger ut bilder er de enten langt fra, eller utydelig. men søs er ikke like nøye på det 🙂

Siste innlegg