Svært fraværende

Beklager at jeg har vært så fraværende på bloggen den siste uka. Det er mange grunner til det, uten at jeg trenger å gå nærmere innpå dem. 

På Tirsdagen ringte jeg legesenteret angående alle blodprøvene jeg tok sist, og hun på tlf nølte med å gi meg svaret. De hadde funnet noe galt med noen av prøvene, men hun ville ikke si hva. Hu sa hun skulle be legen ta kontakt og sende meg et brev – et brev jeg enda ikke har fått. Blir veldig nysgjerrig hva de har funnet, men kanskje jeg snart får svar på hvorfor jeg har vært så innmari slapp et helt år.

På Onsdagen da jeg hentet Lukas i barnehagen hadde han utslett i ansiktet. Da han skulle bade på kvelden, oppdaget jeg at utslettet var over hele kroppen. Neste dag dro han i barnehagen, for han virket ikke påvirket av utslettet. Men i dag har han feber og flammende utslett, så i dag var jeg hjemme med han. Veldig usikker på hva dette kan være, men tipper det er en barnesykdom som forårsakes av virus,

1 kommentar

Siste innlegg