Mammasjokk!

Dagen i dag gikk ikke helt etter planen. Da jeg var på jobb logget jeg inn på systemet i barnehagen for å se hvor lenge Lukas sov dagdupp. Men i dag ble det ikke registrert noe soving, merkelig tenkte jeg, har de glemt å registrere det?

Da jeg hentet stjerna i barnehagen var han i superhumør og så ikke spesielt trøtt ut. Barnehagetanta som var på jobb var litt usikker om Lukas hadde sovet, men hun trodde det. Men det viste seg til å ikke stemme!

For da vi kom hjem, sovnet Lukas på sekundet. Jeg som skulle lage favorittmiddagen hans. Jeg måtte spise alene, stakkar gullstjerna mi som var så sliten. Dette ble en utrolig sen dagdupp, fra kl 17-18!

Klokka 6 fikk vi besøk av søs, Ariana og mamma <3 det var morsomt og overraskende for Lukas å bli vekket av Ariana. De leket masse, og da Ariana skulle hjem for å sove, hadde Lukas masse kvalitetsrid sammen bestemor <3

0 kommentarer

Siste innlegg