Im the Winner

Forrige helg hadde Tronheim by en Happening, nemlig Min Midtby som blir beskrevet som følgende “minmidtby er et prosjekt startet av Mercursenteret og Byhaven. Vi inviterer deg til å bli med på et digitalt krafttak for Midtbyen! Vi vil skape et fenomen sammen med deg av kjærlighet til byen vår.” Det var mange ulike konkurranser man kunne delta på, og maaange utrolig fine premier man kunne vinne. Konkurransene foregikk for det meste på Instagram.

Jeg var kjeempe ivirg, og deltok på hele 10 konkurranser. Tenkte det var store muligheter å vinne om man deltok på mange. Men i ettertid viste det seg at de fikk inn over 7000 bidrag, så da var ikke kjangsene så store likevell. 3 dager etter at konkurransen ble avsluttet, ble jeg kontaktet. Jeg hadde vunnet en av konkurransene! Hurra! nemlig

EN MIDDAG FOR 4 PÅ FRIDAYS! Jeg elsker Fridays, så det var midt i blinken. Oppgaven var å Ta et bilde av god stemning inne på Fridays Nordre. Vinnerbildet jeg postet på Instagram er dette:

Følg meg gjerne på instagram @lindahjohnsen

1 kommentar

Siste innlegg