Det beste i verden

Er mamma og Lukas tid <3 <3 <3 I dag har vi hatt enda en perfekt dag sammen!

Etter 4 dager i barnehagen merket jeg at lille prinsen er sliten. Han sover jo alt for lite når han er i barnehagen, så har får ikke hvilt nok. Han ønsker å sove lengre om morgenen, men når jeg skal på jobb så må jeg vekke han kl 07.00. Vanligvis når Prinsen er hjemme, sover han 3-4 timer på dagduppen. Men når han er i barnehagen sover han kun 30 – 60 min! Og i barnehagen er det mye action hele tiden, så da trenger han ekstra hvile.

Siden han var sliten etter ei barnehageuke, bestemte jeg meg for at i helga skal vi gjøre alt i Lukas tempo, han skal få sove når han vil, så lenge han vil, leke og bare ha det gøy i det tempoet han selv ønsker. Derfor startet vi morgenen kl 08.00, brukte god tid på frokost, slappet av og leket inne, før vi tok på oss ytterklærne og gikk ute for å leke. Prinsen eeelsker å leke ute. VI fikk også besøk av tante og ARIANA, noe som alltid er like stas. VI disset, kjørte traktor, syklet, kastert stein i kummlokk, gikk på tur, så på traktor og koset oss i finværet. Ja, frem til nå så har høsten vært PERFEKT, solen skinner, det er nydelige farger over alt, og alt er bare herlig!

Dagduppen varte i 3 timer, og da koset jeg meg med alenetid, moteblader og PCjobbing. Da søtingen våknet, var det klart for action igjen. Vi spiste en god lunsj, leket inne og leste bøker. SÅ ringte naboen på og lurte på om vi ville være med ut. De har en sønn som er noen få måneder yngre enn Lukas, og det er jo kjemep gøy. VI så på traktoren, klatret på traktoren, gikk og utforsket området rundt her vi bor, og fikk utforske bussen som var her. Luaks synes alt av kjøretøy er så spennende.;) SØtingen min <3 

 

Hvordan har din Lørdag vært? 

1 kommentar

Siste innlegg