DÅrlig samvittighet sa du?

PÅ Mandagen inviterte mamma meg på lunsj! Det er fordelen med å jobbe nærme hverandre. Utrolig koselig, det er lenge siden sist vi var på lunsj sammen i jobbtiden. Sist gang tror jeg at jeg var gravid, så det er noen år siden.

I går var jeg til legen igjen (Jeg har forresten fått frikort!! Hurra!!! HAHAHHA, gikk og ventet på denne!!!) Legen ville sykmelde meg på grunn av ryggen. Jeg har jo så store smerter av å stå/gå og sitte, derfor er jeg nå sykmeldt 50 prosent, slik at jeg jobber 2 dager i uken. Nå får jeg bare ligge og hvile ryggen fremover mens jeg venter på time på sykehuset til spesialist. Det blir spennende å se hva de bestemmer seg for å gjøre med ryggen min! 

Nå er jeg lei av å ha dårlig samvittighet. Jeg har årlig samvittighet ovenfor jobben når jeg er sykmeldt. Og jeg får dårlig samvittighet når jeg må være hjemme fordi Lukas er syk. SLik er det å være pliktoppfyllende. Men nå må jeg prøve å tenke litt på meg selv også, jeg skal tross alt leve med denne ryggen resten av livet, så jeg får prøve å skyve den dårlige sammvittigheten litt til side. 

 

1 kommentar

Siste innlegg