Vi er bortskjemt

I dag startet dagen meget tidlig, Lukas våknet kl 07.00. Men heldigvis er jeg ikke særlig trøtt om morgenen for tiden, så det er helt greit å stå opp tidlig. Etter frokost og leking inne et par timer, tok vi turen ut på tur. Hadde egentlig planer om å leke ute, men Lukas ville heller på tur i vogna si. Vi gikk en fin tur i skogen, det var kjempe godt og forfriskende å gå på tur i naturskjønne omgivelser på formiddagen. Da vi kom hjem leket vi litt ute før vi gikk inn for å spise lunsj.


Forsøkte å legge Lukas til dagdupp, men i dag var han ikke særlig interessert i å sove, så etter 2 timer ga jeg opp. Da skulle vi nemlig på besøk til farmor og farfar, for de har nettopp kommet hjem fra Spania med masse fine gaver til Lukas. Vi har også lånt bilen deres mens de var på ferie, og den måtte leveres tilbake. Jeg skal vise dere hva Lukas fikk i eget innlegg i morgen, det var mye lekkert!! 
Lukas outfit: Vest/HM, Sko/Kavat, Genser/Zara, Bukse/Xy

I dag var vi så hedlige at vi fikk en telefon fra søstra mi, og hun inviterte oss på middag med deilig dessert. SÅ klart ville vi komme på middag!! Vi begynner å bli bortskjemt. Søs er suuuperflink til å lage mat, og vi spiste som noen helter hele gjengen. Elsker å bli invitert på middag, det smaker alltid ekstra godt når man får maten servert. Mens vi dro på besøk så fikk pappsen sitte hjemme alene med skolearbeid, for han hadde mye å gjøre. 


Desserten var ubeskrivelig god, jeg har aaaldri smakt noe sååå godt før. Den bryter nok litt med mine planer om å holde meg unna alt som er søtt og godt, men det får bare være. Desserten var verd hver eneste kalori 😉 

Hva har du gjort i helga?

2 kommentarer

Siste innlegg