Paaaain, og ny header

I går fikk jeg en skikkelig låsning i ryggen igjen, slik jeg har vært plaget med de siste månedene. Det virker som ryggen min har dårlige og gode perioder, og nå er jeg midt oppe i en dårlig periode. Jeg  bruker 10 minutter på å reise meg fra senga, jeg må gå krokrygget og kan ikke bære noe som helst, for da svikter korsryggen. Det ble ikke noe jobb på meg i dag, da jeg har alt for store smerter til å sitte. I dag er jeg nesten sengeliggende og bør ligge så mye som mulig. Boooring!! Nå ser jeg frem til timen hos spesialist 19. Desember, så kanskje de får skikk på ryggen min igjen.

SOm dere kanskje har lagt merke til så har jeg endret litt på designet på bloggen, men nytt profilbilde og ny header. Den forrige headeren har jeg hatt i så mange år at det var på tide å bytte den ut.

Hva er dine planer for uka? 

4 kommentarer

Siste innlegg