Work it out!

I dag startet jeg og søs dagen med en treningsøkt på 3t! Jeg fikk virkelig trent ryggen skikkelig, noe som kjennes veldig godt. Jeg merker allerede at jeg begynner å bli sterkere, så fremover skal jeg bare fortsette å trene ryggen. Så blir det spennende å se hva de sier når jeg skal møte ryggspesialistenpå St.Olavs i Desember!

Etter en herlig treningsøkt dro vi å kjøpte lekekjøkken til småttisene. Jeg gleder meg sånn til å vise dere det fine kjøkkenet. Planen er å male det i nydelige farger slik at det passer bedre inn på rommet til lille prins, og gi det til Lukas i julegave. Vi var egentlig ferdig med julegaven til han, men i dag kjøpte jeg to ekstra ting. Han fortjener å bli litt bortskjemt:) Det er jammen meg godt å være ferdig med alle julegavene, nå ser jeg virkelig frem til å pakke de inn og få ordentlig julesteming.

Lukas sovnet tidlig i dag, det gjør han hver dag etter å ha vært i barnehagen. Der er det jo full action hele dagen, så han er veldig sliten når han kommer hjem. Nå har jeg og kjæresten innetatt en bedre middag, og nå skal jeg bare slappe av å kose meg resten av kvelden. 

God helg alle sammen! 

4 kommentarer

Siste innlegg