Hvem har tid til å sove?

Iallefall ikke jeg!!! Nå synes jeg jula kommer litt for brått på, og nå er jeg stresset! I dag spiste vi “middag” kl 02.00 på natta, enn det?!!! (litt fordi kjæresten jobbet til kl 22 og senere begynte Lukas å kaste opp)

Etter middagen måtte jeg prøve/gå gjennom 100 kjoler for å finne frem juleantrekket. Men for å være ærlig, jeg fant nesten ingen kjoler jeg ønsker å bruke, så jeg har fortsatt ikke bestemt meg for juleantrekk!

I går, Fredag, hadde vi julebord med jentene. Egentlug kunbe jeg ikke dra, for Lukas hadde ingen dagdupp i barnehagen og sovnet derfor kl 17.00. Vanligvis sover han da natta gjennom, men i går våknet han en time senere, og da kunne jeg være med på julebordet likevell. Mamma var så snill og stillte som barnevakt.

Søs hadde julebordet hjemme hos seg, og vi spiste tapas. Det var helt fantastisk, og vi hadde det kjempe koselig!

1 kommentar

Siste innlegg