Tilbake til Hverdagen

I dag var det bare å hoppe i det; tilbake til hverdagen, opp å hoppe tidlig! Vi hadde en veldig kort dag på jobb, men siden det var så mye å gjøre, måtte vi jobbe en time overtid. Men det er helt greit, det er godt å gjøre noe annet enn å bare spise julemat og godis dagen lang!

Egentlig er jeg ganske klar for å rydde bort jula nå, og ser frem til dagen jeg får muligheten til å rydde og organisere både leilighet og boden vår. Jeg skal begynne rett på vår-rengjøringen når jula bli kastet ut av hus. Og når vi snakker om jul, jeg TROR jeg har glemt å vise dere juletreet vårt?! Plastikktre as always, pyntet av meg og Lukas <3 

Etter jobb i dag var vi invitert hjemme hos pappa på Julemiddag. Hos pappa serveres det alltid fantastisk mat, og i dag var intet unntak. Det var MYE  å velge i, og vi storkoset oss alle mann. Og helt til slutt, jeg er med på en konkurranse på blogg.no, om å teste ut Escadas nye parfyme! Håper jeg vinner, for det hadde vært topp med en ny parfyme i hylla mi 🙂 

#esc13vinnbip

4 kommentarer

Siste innlegg