En heftig Kur

I går morgest ringte jeg til legen for å bestille time samme dag. Med høy feber og sterke smerter var det umulig for meg å dra på jobb den dagen. Jeg fikk time klokka 10 og møtte opp på laboratoriet litt før timen min. Jeg tok en blodprøve og da jeg kom inn til legen fikk jeg svaret: CRP prøven var SKYHØY! Hun tittet i halsen min og bekreftet at jeg hadde en heftig halsbetennelse, og ofte følger det høy feber med, slik jeg hadde.

Jeg fikk antibiotika som jeg skal gå på i 10 dager, 4 tabletter om dagen. Så nå må jeg bli frisk fort, jeg har hverken tid eller lyst til å være syk. Det var tøfft å kjøre til legen, handle medisin og mat for å bli frisk, når jeg hadde så høy feber som jeg hadde. Resten av dagen lå jeg på soffaen og så på TV. Det hjalp veldig sammens med antibiotikaen, så i dag er formen bittelitt bedre. Feberen er iallefall borte, HURRA!

0 kommentarer

Siste innlegg