Hadde mest lyst til å grine

I dag hadde jeg mildt sagt en forferdelig start på dagen. Da jeg kjørte Lukas til Barnehagen, var bila vår helt merkelig. Og da jeg skulle kjøre fra barnehagen til jobb, hadde bilen en helt annen plan. Den ville plutselig ikke starte, og jeg fikk ikke liv i den!! Omg! Og da var det 7 min til jeg begynte på jobb! Jeg løp til bussholderplassen og var klar for å ta bussen…

MEN da streiket mobilen. At det går an! Jeg hadde 60% batteri, likevell fikk jeg beskjed om at jeg var tom. Jeg var avhengig av mobilen for å kjøpe bussbilett, da jeg aldri går med kontanter på meg. Og jeg vet bussjåførene sjelden er “greie” og lar noen bli med bussen gratis.  Da mobilen streiket, måtte jeg løpe hjem i minusgrader og sterk vind. Jeg kom hjem 3 min før bussen skulle gå/kastet mobilen på lading i full fart og håpet på det beste. Men mobilen  fikk jeg selvfølgelig ikke liv i. Ikke hadde jeg noen kontanter liggende hjemme heller. Bussen gikk rett forran nesa på meg, men heldigvis  endte det hele med at jeg fikk  sitte på til en nabo.

Jeg kom nesten 30 min for sent til jobb, og var faktisk stresset i hele dag. Egentlig måtte jeg ta buss hjem fra jobb, og trille Lukas hjem i vogna fra barneahgen. Heldigvis er jeg så heldig å har en meget snill familie, og en snill stefar som stilte Opp; hentet meg på jobb, og hjalp meg med bila. Nå funker den som fjell, og jeg har virkelig ikke peiling hva som gikk av den i morgest. Noen dager altså……!

1 kommentar

Siste innlegg