Er selvpining bra?

Jeg hadde mange nyttårsforsetter dette året, og et av dem var å blogge hver dag. For å si det MILDT; Det nyttårsforsettet er Brutt for lenge siden! Men fra nå satser jeg på å være tilbake for fullt (ja, jeg vet dere har hørt det mange ganger før) Men denne gangen SKAL jeg !!! Det er ikke alltid tiden strekker til, jeg er jo trossalt mamma til verdens herligste prins, kjæreste til verdens kjekkeste, ansatt, eier av egen bedrift, den “perfekte husmor” (?!) PERFEKSJONIST, og alt som hører med. Ting tar tid….! But Hey, Im back now! (yes, for now)

Ett nyttårsforsett jeg har klart å opprettholde så langt er treninga, jeg skal bli fit til sommeren, og få sterkere rygg og kropp. Derfor  var jeg og søs i Granåsen i går. Det var verste selvpininga ever! For det første; Det var 11 minusgrader og svinkaldt. Jeg hadde ikke på meg lue, og kun en tynn treningsthigts = SMERTE! Vi trasket opp alle trappene, flere ganger. Og da vi stod på toppen, holdt vi på å svime av. Det var like før vi trillet ned alle trappene og endte opp på bunnen. Vi greide så vidt å kave oss til bilen etterpå fordi det gjorde så vondt i beina. De skalv i flere timer etterpå. Men selvpining er sunnt, er det ikke det? No pain no gain!

#trening #motivation #nopainnogain #granåsen #mammablogg 

6 kommentarer

Siste innlegg