En spesiell dag

08.30: Oh Holy SHit!? Er klokka så mye allerede? Jaaa, stemmer det; jeg sovnet før jeg i det hele tatt rakk å tenke på vekkeklokka i går. Heldigvis har jeg en liten en som fungerer på akkurat samme måte som vekkeklokka, bare litt senere enn hva jeg hadde planlagt. Min egen lille vekkeklokke, som våkner med et smil og sier spørrende «mamma..?» Herlig!

I dag er en spesiell dag….



09.15: Må forte oss til barnehagen….. De har en uskreven regel om at barnet må bli levert før 09.30, for ofte er de på utflukter og da drar de i den tiden. Jeg løper ut døren, med barnehagesekken i den ene hånda, og Lukas i den andre!  Lukas er i strålende form som alltid, og vi kommer oss ut i full fart uten noen protest.



09.30: Vi rakk det akkurat, Puuuh!!! Og da er det bare for mammsen å løpe på trening. Nyttårsforsette skal opprettholdes, og ryggen skal bli normal. Jeg er så glad vi har treningsrom der vi bor, for da slipper jeg å bruke lange minutter på å kjøre til treningssenteret. I dag var planen å kjøre gjennom 5 forskjellige øvelser, med 5 minutter på hver øvelse. Kjøre to ganger, slik at økten blir på 50 min. Og som planlagt, så gjordt! Dette gikk jo lett! Love it!



10.30: Hopper i dusjen, gjør meg klar for lunsjdate på Fridays. For i dag har nemlig kjæresten min bursdag. Hipp Hurra!!!! Leter lenge for å finne noe passende å ha på meg, og tilslutt blir både jeg og kjæresten fornøyd! Thumbs up!

14.00:  Etter en mektig og fantastisk lunsj drar vi på en liten runde med shopping. Finner noe fint som vi velger å ta med oss hjem.

 

17.00: Lukas er hentet fra Barnehagen, han er lagt for dupp, og vekt fra dupp, påkledd og klar til besøk. Kakene er satt frem, vi har dekket på, og tent tusen stearinlys. Nå er det bare for besøket å komme! We are ready.

 

02.00: For en superkoselig kveld. Vi fikk tilogmed besøk av nyfødte Aliah! 🙂 Awwww, det var koselig det. Besøket dro hjem i 22 tiden, og da var det bare å gi Lukas kveldsmat, legge han, rydde bort kakene, vaske fatene, ta en laaang dusj og finne senga. Litt for sent, med tanke på at jeg måtte stå opp 05.30 neste dag:P typisk meg altsåååå

 

 

2 kommentarer

Siste innlegg