Den beste dagen i livet mitt

8 Februar 2012…Den beste dagen i livet mitt. 

Jeg ble mamma til verdens skjønneste Prins

Har aldri vært så lykkelig, og hver dag vi har sammen er en sann glede og en drøm som går i oppfyllelse

Ingen gjør meg så lykkelig som du! Ingen gir meg så mye glede som du! Du er alt jeg kunne ønsket og alt jeg har drømt om, og mye mer enn det!

Jeg er så heldig som får være mamma til verdens herligste Prins. Hver dag er jeg evig takknemlig for dette!

8 februar… tiden flyyyr, du har rukket å blitt 2 år allerede!!! Gratulerer så mye med dagen verdens herligste vidunder <3 <3 <3 

Siden vi har stor familie, og ikke fullt så stor leilighet, måtte vi dele opp bursdagsfeiringen på 2 dager. Men det var bare ekstra stas for Lukas;, for da fikk han pakker, kaker og besøk to dager på rad. Og det elsker han jo!!! På Lørdagen kom bestemor, “Bestefar Tor”, tante Tine, Ariana, Onkel Audun, ONkel Timo, Tante Melina, Bestefar, tante Kristin og fadder Johnny. Og Gudfar Andreas, Helene, Kompis Maicon og Aliah!


Vi storkoset oss med kaker, nammis og hyggelig selskap. Midtpunktet selv fikk spise så mye kake han bare orket, og fikk selvfølgelig blåse ut to lys på kaka;) Det var stas det! 

I barnehagen fikk han en superkul og fargerik Krone, og i tillegg fikk han elge seg en lite gave han fikk med hjem 🙂 

1 kommentar

Siste innlegg