Ikke alt går som planlagt

Ikke alle dagene blir slik man har planlagt! I dag skulle jeg på jobb, og sto opp kl 05.30 som vanlig, kledde på meg, ordnet både sminke og hår. Klokka 06.00 vekket jeg kjæresten som skulle til tannlegen å operere bort 2 visdomstenner. Deretter måtte Lukas vekkes og gjøres klar til barnehagen.

15 min før vi var på vei ut døra fikk Lukas omgangssyken, og da var kjæresten min på god vei til tannlegen. Jeg måtte være hjemme sammens med Lukas, for ingen barn bør være i barnehagen når de er syke. 

Vi var bare hjemme å leste bøker, leket med lego, kjørte bil og leket med leire. Og vi var veldig spennte på å høre fra pappsen hvordan tannlegetimen hadde gått. Da han kom hjem så fikk jeg rimelig sjokk, blodet rannt, og han så ikke bra ut!  Det var så ille at jeg og Lukas måtte dra hjem til mamma en tur, slik at Prinsen skulle slippe å se pappan sin sånn. Resten av dagen var han sengeliggende med sterke smerter. Hvem trekker 2 visdomstenner på en gang liksom?! Jeg hadde aldri grei å gjøre det, men så er jeg så heldig at jeg aldri har fått noen visdomstenner heller jeg da (Mulig jeg ikke er VIS nok…) hahaha

Hos mamma fikk vi servert en god middag, og Lukas storkoset seg som alltid, og det gjorde selvfølgelig jeg også. Som alle andre dager denne uka så nektet Lukas å ha dagduppen sin i dag også, noe som endte med at han tok natta kl 17.30 i ettermiddag. Nå sover sjarmisen søtt i senga si, <3 og vi skal bare ha en rolig kveld.

Hva er dine planer for helga?

0 kommentarer

Siste innlegg