Noen ganger må man bare?.

I helga var jeg i dårlig form, forkjølet, tett og vondt i halsen. Kjæresten min trener alltid når han er syk, og på en merkelig måte så blir han nesten alltid frisk igjen etter å ha trent. Så i dag skulle jeg prøve samme “medisin”. Jeg dro på 3t selv om formen var elendig, og jeg trente både styrke og intervall. Noen ganger må man bare presse seg litt ekstra. Det fungerte veldig bra, og under treninga følte jeg meg ikke syk i det hele tatt. Akkurat nå, 9 timer senere, er formen like ille, men jeg satser på at jeg våkner frisk og opplagt i morgen. For da venter en ny økt på treningssenteret. Jeg kan ikke daffe av nå som jeg er så godt i gang.

På ettermiddagen dro jeg og Lukas hjem til mamma og mannen for å spise middag. Søs, samboeren og Ariana var også invitert, og vi spiste herlig moussaka med en deilig salat. Perfekt mat etter en god treningsøkt. Luaks og Ariana fikk leke noen timer sammen, før vi dro hjem og det var natta for småttisene. Lukas sov ikke i barnehagen i dag heller, så han var rimelig sliten da vi kjørte hjem fra bestemor <3


Lukas: Skjorte fra Hm, Ullvest fra Memini

Ariana: Genser fra Pompdeluxe og hårspenne fra lilleprinsesse.no

Hva har du gjort i dag? 

2 kommentarer

Siste innlegg