Kunne ikke ha ønsket noe mer

På Søndagen hadd jeg bursdag, og hele dagen var helt perfekt. Dagen startet med nydelig solskinn, og et nydelig smil fra Lilleprinsen min. Vi sto opp og spiste en god frokost, og dro å leket på en lekeplass i nærheten. Der var vi å koset oss over en time, før vi dro hjem og hentet pappsen.


Vi tok med oss pappsen og hentet tante Marty og dro på en skikkelig skogtur. Vi gjorde en STOR FEIL da vi la ut på denne skogturen, nemlig at vi tok med oss vogn. Det var ikke vognføre i det hele tatt, da vi beveget oss langt fra veien, og innover på skogsstiene. Hele vognproblemet endte opp med at pappsen måtte slå sammen vogna og delvis bære/løfte/og dra den med seg innover i skogen. Det var helt magisk i skogen, nesten som et eventyr. Og utrolig morro for Lilleprinsen; Vi fant et vann og matet måker, (som ble strålende fornøyd med å få noen bollebiter) før turen gikk videre innover skogen.  Det var en superfin tur som varte i ca 2 timer.


Jeg fant min første hvitveis i år, og ble superstolt! hoohoh,, i Love it!! Summer, here we come!!!! 

Etter skogturen dro vi ned på nedre leirfoss hvor vi møtte Sebastian, tante Ia, Onkel Randall, og foreldrene hans. Vi grillet nydelig grillmat, sparket ball, kastet masse steiner i vannet, matet måkene igjen, og bare koset oss. Det var kjempe stas, kunne ikke hatt en finere bursdag.

Har ikke fått så mange bursdagsgaver enda,men har fått fra pappa  med familien, Lilleprinsens oldemor, og Kjæresten min, pluss Lilleprinsen så klart:) Fra pappa fikk jeg penger, akkurat som jeg hadde ønsket meg, det fikk jeg også av Lilleprinsens oldemor <3 Og fra kjæresten min fikk jeg Canonlinse til kameraet mitt, OG IPAD!!! <3 <3 <3 

4 kommentarer

Siste innlegg