En super dag som ender med telefon til legevakta

I går tok vi med oss Johnny Fadderen til Lukas, Ariana, søs og samboeren til Ringvebukta. Jeg tror ikke jeg har vrt der tidligere, iallefall ikke med Lilleprinsen. Været var strålende og solen skinte, og på stranda luktet det helt fantastisk; ååh, som jeg elsker lukten av sjø! Ariana og Lilleprins storkoset seg i vannkanten, Ariana gikk tilogmed ut i vannet å hoppet og plasket! Morro!

Johnny stilte med grill og grillmat, og drikke til oss og barna. Lilleprins er veldig glad i grillmat, og var superfornøyd. Etter mat og strandkos, pakket vi ned tingene våre og leverte i bila, slik at vi slapp å ha med så mye stasj når vi skulle gå en tur på Ladestien. Ariana fikk ligge i vogna , mens lilleprins måtte gå selv. Han elsker å gå på turer, og synes det var gøy å kaste steiner i vannet underveis.


Se så vakkert. Anbefales å ta med småttisene hit!!! DU kommer ikke til å angre.

Da vi kom hjem fikk vi besøk av Søs og Ariana, og vi lekte en times tid på lekeplassen. Småttisene hadde ingen dagdupp i dag, så lilleprinsen sovnet kl 18.00 i fanget mitt på sofaen. Koselig <3 Klokka 9 oppdaget jeg at lilleprins var brennende varm, og helt rød i ansiktet. Han hadde nesten 40 i feber, noe som kom helt plutselig. Måtte ringe legevakta da paracet ikke så ut til å fungere. Måtte faktisk ringe de i dag også av samme grunn, men vi har frem til nå ikke behøvd å ta turen nedover. Det er jo ikke så mye de får gjort likevell. Stakkar gulle mitt <3 

 

Hva har du gjort i helga? #mammablogg #trondheim

2 kommentarer

Siste innlegg