Et supert shoppingtips til småbarnsforeldre

Helt siden jeg første gangen la mitt blikk på Mini A Ture jakker så har jeg blitt helt hekta på Klærne fra det merket. Jeg elsker stilen, og ikke minst, den gode kvaliteten. Det er ikke til å legge under en stol at Lilleprinsen har ekstremt mye klær fra Mini A Ture. Her om dagen oppdaget jeg en fantastisk nettbutikk som bare selges Mini A Ture klær, og har et fantastisk utvalg. Nettbutikken heter http://www.miniature.com/ og de sender tilogmed til Norge. Og det beste av alt; På denne siden har de  Mini A Ture Outlet! Her er det mange kupp å finne!

Her ser dere noen av sommernyhetene i Lukas Lille Mini A Ture garderobe: (trykk på bildet for å komme til produktet)

Var det ikke fint? #mammablogg #miniature #barneklær #shopping #shoppingtips

6 kommentarer

Siste innlegg