Baby i magen

Denne uka har lileprinsen vært syk. På Tirsdagen var vi hos legen og tok prøver, fordi han hostet så ille at han nesten ikke greide puste ordentlig. Heldigvis var alle prøvene fine, og det var “bare” en luftveisinfeksjon. Men feberen har enda ikke gitt seg, 5 dager etter den kom. Synes det er lenge å gå med feber i over 5 dager, men satser på at han blir helt frisk i løpet av helga.

Ellers er det ikke mye nytt på fronten her, bortsett fra at vi bor midt oppe i en byggeprosess. De holder på å etterisolerer veggene våre, så stua og det ene soverommet er stengt av. Vi må leve på kjøkkenet, og det er slitsomt å bo på så liten plass. De skulle bli ferdig denne uka, men de er jo ikke halvferdig enda. Slitsomt å bo slikt! 

I dag var lilleprinsen såå søt da. Han ser på meg, peker på magen min og sier “mamma har baby i magen” Jeg sier at jeg ikke har baby i magen, og da sier han “men mamma har stor mage” hahaha, søting:P Et lite hint kanskje?!

Han er så flink og skifter bleie på dukka si. Han greier det helt selv, løfter opp beina og lukker bleien. Han hadde blitt en super storebror. Men vi har ingen planer om ny baby på ei stund for å si det slik. Men når/om den tid kommer, så tror jeg Lillerpinsen kommer til å synes det er kjemep stas.

#mammablogg

4 kommentarer

Siste innlegg