Slemme foreldre

Jeg sier ikke at jeg er så himmla perfekt, men Slemme foreldre – ja det er verste jeg vet!

Et Barn bader med pappaen sin, barnet er 5 år. Barnet hylskriker da pappaen tar med barnet på dypet. “Nei jeg vil ikke” høres på laang vei. Pappaen er kjempe sint, og sier at barnet må dukke under, ellers er det ikke måte på for ei pingle han er!

Barnet gråter. Pappaen skriker “slutt å hold i meg!!! Slipp meg da for faen!” (Det er tydelig at barnet ikke tørr å dukke under, barnet klamrer seg til pappaen sin, som skal være tryggheten hans. Men pappaen er kjempe irritert. 

Tilslutt gir pappaen opp, og når de kommer på land er han kjempe sint og sier at barnet burde ha meldt seg på babysvømming. Det er ikke måte på hvor pinglete man kan være som 5åring!

Nå er ikke jeg noen ekspert i barneoppdragelse, men herregud for en måte å behandle barnet sitt på. Kjefte når barnet er redd, håne barnet forran alle andre menneskene på stranden. Stakkars lite barn. Det er nesten så jeg skulle ha blandet meg inn, men jeg holdt heller avstand da han virket passe agressiv.

Nå er jeg og lilleprinsen hjemme etter en 6timers ufrivillig utflukt som endte uten bil og mobil. Update kommer litt senere, jeg er utslitt og må slappe av litt nå. SNakkes (i baren) som jeg alltid sier. hahah

3 kommentarer
    1. Jeg synes du var “flink” som klarte å holde deg på avstand,, det hadde ikke jeg klart!! Historien du forteller er hjerteskjærende og burde blitt meldt til barnevernet. Synes også det er pussig at ingen andre grep inn i en så dramatisk og krenkende situasjon, men som du skriver: mannen var aggressiv!! Med vondt i hjertet tenker jeg på gutten og hans redsel, og ikke minst når han blir eldre og tenker tilbake på slike fryktelige episoder, og lurer på hvorfor ingen hjalp han!!

Siste innlegg