Beachlife

Denne uka har vi vært veldig blessed med herlig sommervær i Trondheim. Ferien min tok en liten pause da jeg jobbet Onsdag og Fredag, men både på Mandag og Tirsdag ble det herlige strandturer. Vi dro nemlig på Øysand, hvor det var kjempevarmt vann og herlig strandsand. Jeg og lilleprinsen dro med søs og Ariana, og mamma. Lilleprinsen er ikke særlig fan av å bade i sjøen, men storkoset seg i vannkanten med bøtte og spade, og bygging av sandslott.

Tidligere har jeg aldri badet i Norge, har nemlig alltid syntes det har vært for kaldt. Men nå er det visst 26 grader i vannet, og det var helt amazing å dukke under. Eneste forskjellen fra Syden, er at når man svømmer her i sjøen, så treffer man på masse tang o.l. Og det slipper man unna i syden. Men beachlife er herlig!!! Håper sommeren fortsetter slik, for kommende uke har jeg ferie igjen.

#øysand #sommer #mammablogg

0 kommentarer

Siste innlegg