Min skrekk

I går kom endelig Ariana hjem fra sydentur, noe som var veldig populært for lilleprinsen i huset. Han har ventet på Ariana en heeel uke nå, og hver gang han ser et fly, sier han det er Ariana som er på vei hjem fra Hellas. Kjempe søtt! Det var gjennsynsglede når de endelig fikk treffe hverandre igjen i går. Vi var hjemme hos Ariana å lekte masse før hun skulle dra på besøk til besteforeldrene sine som også har savnet henne.

Jeg og lilleprinsen dro hjem til pappsen og tok han med på grilling i skogen. Det er så fin natur her vi bor, og vi burde ha brukt mye mer tid i naturen enn vi gjør. Vi slo oss ned ved et vann, og fikk besøk av en suuupersøt andeunge. Han virket helt forlatt, og var veldig interessert i oss. Om vi ville kunne vi bære den også, han var ikke noe redd. Men pågrunn av bakterier og sykdommer lot vi være. Vi grillet herlig grillmat, og underveis fikk vi besøk av en diiiger veps også. Åh, dere aner ikke hvor redd jeg er for vepser!!!

Vepsen kom til meg først, så satte den seg på Lilleprinsen. Da tok jeg lilleprinsen i armene mine og løp for livet. Trodde jeg hadde greid å løpe fra vepsen, men han var like bak. Da kom heldigvis kjæresten til unnsetning og smekket vepsen slik at den datt i bakken. Puh. 1-0 til oss! Vi storkoset oss med god grillmat, og trillet en tur før vi tok turen hjem igjen. En herlig avslutning på ferien.

0 kommentarer

Siste innlegg