Huge Beast

Hello everybody.

I går sovnet jeg da Lilleprinsen la seg, og vi sov i 12 timer. Da jeg våknet var jeg like trøtt, guri, jeg er så slapp for tiden! Derfor ingen update på noen dager. Men det får jeg ta igjen nå. Lilleprinsen sover, men jeg er våken. Hurra?!

På Torsdagen fikk prinsen vår en fridag i barnehagen, og det synes jeg han ska ha minst en dag i uka. Denne uken ble det to fridager pga planleggingsdag i barnehagen på Fredag. På Torsdagen hadde jeg lovet han å dra på Voll gård for å se på alle dyrene, noe han hadde gledet seg masse til. Litt skuffende at kanin”hotellet” var låst, men vi fikk heldigvis møtt noen kaniner ute, og gikk de litt mat, noe som er så koselig.

VI så også på sauene, hønene og grisene. Grisene er meget facinerende må jeg si;

Purka var så syyykt diger! Jeg hadde aldri trodd ei purke kunne bli såå stor. Faktisk ble jeg så nysgjerrig på hva ei slik purke veier, at jeg bare måtte google det da jeg kom hjem. Og ei purke kan faktisk være helt opp i 250 kg!! Ikke rart den var DIIIGER!!! 

#mammablogg #supermuminheels #vollgård #trondheim

2 kommentarer

Siste innlegg