Blod, smerte og tårer

På kveldene når lilleprinsen har sovnet, liker jeg å syssle meg DIY ting, slik som sying blandt annet. I går hadde jeg funnet et nytt prosjekt jeg skulle bryne meg på; nemlig å fikse en korktavle og gjøre den fin! Første oppgaven var å få løs plankene rundt korktavlen. Jeg leste litt rundt på nettet hvordan andre har greid det, og det virket som en enkel sak! Men det endte ikke helt slik jeg hadde forventet:

Da jeg rev løs planken fra kanten, sklei ramma fra meg, og stiften plankene var festet med kjørte seg rett inn i fingeren min. Den kuttet meg helt inn til beinet, og blodet fosset!

Blod gjør meg hysterisk, og ikke bare synet av blod, men også lukta. Det luktet sterk blodlukt. Jeg var hjemme alene med lilleprinsen, så jeg kunne ikke få panikk. Heldigvis fikk jeg god hjelp fra mamma over telefonen, og hun ga meg noen lure triks. Jeg greide å få blodet til å stoppe, men stemingen for resten av kvelden var ikke slik jeg hadde håpet. Men selv om jeg var skadet greide jeg ikke å legge fra meg prosjektet mitt, og resultatet kan dere se under.


Ikke rart jeg fikk vondt!

Det ser ikke så ille ut i dag, men det er fortsatt vondt

Jeg er strålende fornøyd med resultatet. Denne er perfekt til å henge opp kort, eller hårspenner osv!

Hva synes du om resultatet? #homemade #diy #korktavle

0 kommentarer

Siste innlegg