Kreativ Lek

Morgenen startet litt for tidlig i dag, for min del. Jeg la meg alt for sent i går, og det var hardt å stå opp kl 07.00. Heldigvis fikk jeg noen timer på sofaen etterpå. HAHHA,, jeg eeelsker å sove! Og fortiden er jeg så sliten i tillegg, så jeg føler meg halvdau til tider.

FIkk et lite glimt av sommeren her i Trondheim i dag, noe som var utrolig deilig. Jeg og lilleprinsen var ute å leker lenge på lekeplassen, i sandkassa og rundt omkring. Etterpå dro vi på en sykkeltur, og avsluttet med skattejakt i skogen. Det var utrolig spennende! Både for meg og lilleprinsen. heheh 😉 Må være litt kreativ i hverdagen. 

Resten av dagen var vi bare inne om leket; både med perler, lego, biler og alt annet vi har av leker. Skikkelig kvalitetstid <3

Har du hatt en fin Lørdag?

2 kommentarer

Siste innlegg