Flittig housewife

I dag måtte jeg handle inn for hele uka, da jeg var på jobb i går, og Mandager er vanligvis min store handledag. Fordelen med å handle på Tirsdager er at butikkene har fått inn flere varer. På Mandager kan det være ganske så utplukket etter helga. Jeg var ferdig med dagens ærend og matshopping kl 09.30. Da hadde jeg også jørt lilleprinsen i barnehagen og pappsen på jobb.

Resten av dagen brukte jeg på husarbeid. Det har samlet seg opp mye unødvendig rot i de siste ukene, og i dag hadde jeg en 5-6 timers rassia! Alt ble vasket, både rom, stue, bad, kjøkken, gang, sengetrekk, alle klærne and the list goes on. Og det beste av alt; Jeg har mer energi enn på lenge! Selv om jeg har jobbet hardt i hele dag, er jeg ikke utslitt. (Det hjalp sikkert med den timen jeg sov fra 11-12, hahahah) Planen var jo egentlig å slappe av i hele dag, for det følte jeg virkelgi at jeg hadde behov for-

Hentet lilleprinsen en time tidligere enn vanlig i barnehagen, og laget en god middag til oss. Han spiser aldri tilbehøret, men alltid hovedinngrediensen, og i dag var det kylling som sto på menyen. Det er lenge siden vi har spist kylling. Jeg synes alltid den lukter så surt, men likevell smaker det godt.


Etter middagen bygget vi leeego! JEG ELSKER  BYGGE LEGO! Bygger alltid digre legohus, og høydepunktet for lilleprinsen er alltid å slenge det ferdige huset rett i været, slik at det dundrer i baken, og sprer seg over hele gulvet. Hahah,, Det er like morro hver gang. Jeg koser meg skikkelig når vi leker med lego, for det er så mye kult man kan lage!

Vanligvis sovner lilleprinsen i 6tiden de dagene han har vært i barnehagen. Veldig tidlig, men han blir så sliten av å være der hele dagen, og dagdupp har han jo sluttet med for lenge siden. I dag var han faktisk våken til kl 20, så i dag fikk vi mye kvalitetstid sammen før det var natta. Herlig!!! 

Hatt en fin start på uka? #barnerom #interiør #babyrom #lego #lindahjohnsen #supermuminheels

2 kommentarer

Siste innlegg